Volledige bescherming voor jouw LanTEK en FiberTEK kabelcertificeerder.
Het nieuwe Sapphire Care Plan voor LanTEK en FiberTEK kabelcertificeerders is bedacht om down-time te minimaliseren, kosten te verminderen en bescherming te bieden tegen onvoorziene reparatiekosten.
Kabelcertificeerders moeten elke 12 maanden worden gekalibreerd om ervoor te zorgen dat de metingen nauwkeurig zijn en voldoen aan de internationale technische normen, ISO IEC 61935-1 en TIA 1152. We kalibreren de certificeerder zonder extra kosten en voeren alle benodigde software- en firmware-updates uit.
Gratis reparaties - Bescherming tegen onvoorziene reparatiekosten.
De certificeerder en alle accessoires zijn gedekt voor standaardreparaties gedurende de looptijd van het Sapphire Care Plan
Gratis training en technische ondersteuning
Onze deskundige technici bieden gratis online training en technische ondersteuning.
Gratis verzending - Reduceer kosten
Wanneer jouw LanTEK en/of FiberTEK gerepareerd of gekalibreerd moeten worden, zorgen wij voor gratis ophalen en terugbrengen ter plaatse.
Gratis leentoestel tijdens reparatie en kalibratie - Geen downtime.
In het geval dat uw LanTEK en FiberTEK gerepareerd moeten worden, wordt binnen één werkdag na het melden van een storing een leentoestel verzonden. Voor kalibraties wordt een leentoetstel meegeleverd om uitvaltijd te minimaliseren en u aan de slag te houden. Het leentoestel wordt afgeleverd voordat uw LanTEK en/of FiberTEK worden opgehaald.
Gratis vervangbare slijtage-onderdelen.
Reduceert de kosten van eigendom.
Voorwaarden & uitsluitingen
- De eerste gratis accessoires kunnen op elk moment worden geclaimd binnen de eerste twaalf maanden nadat het Sapphire Care Plan van start is gegaan. Accessoires kunnen niet worden overgedragen naar de volgende periode van twaalf maanden en het is de verantwoordelijkheid van de klant om de gratis accessoires te claimen.
- De klant moet de certificeerder(s) in bruikleen teruggeven binnen een week na ontvangst van de certificeerder(s). Neem contact op met de klantenservice om het ophalen van de leeneenheid(en) te regelen. Zo niet, dan wordt de klant gefactureerd voor de volledige vervangingskosten van de uitgeleende eenheid(en).
- De klant moet alle permanente link- en kanaaladapters meesturen wanneer hij een certificeerder voor kalibratie opstuurt.
- Kalibratie leeneenheden – Om er zeker van te zijn dat er een leeneenheid beschikbaar is, moet de kalibratie 6 weken voor de aangevraagde kalibratiedatum worden gepland. De kalibratie moet ook binnen 4 weken na de kalibratiedatum plaatsvinden. Als de kalibratie buiten deze periode wordt gepland, is er geen garantie dat er een leenapparaat beschikbaar zal zijn.
- Gratis reparaties zijn niet inbegrepen voor defecten die het gevolg zijn van normale slijtage, opzettelijke schade of nalatigheid.
- Als een Sapphire Care Plan wordt aangeschaft voor een LanTEK- en FiberTEK-certificatie-eenheid die ouder is dan 60 dagen, is voordat de dekking van kracht wordt een voorafgaande inspectie van de eenheid vereist om na te gaan of deze in goede staat verkeert. Als er fouten worden gevonden of kalibratie vereist is, wordt u ter goedkeuring een schatting van de reparatie- of kalibratiekosten verstrekt. Zodra autorisatie en betaling zijn ontvangen, krijgen de LanTEK en FiberTEK prioriteitsservice en begint het Sapphire Care Plan na verzending naar u. Als de LanTEK- en FiberTEK-certificatie-eenheid in goede staat verkeert, worden er geen inspectiekosten in rekening gebracht en worden de LanTEK- en FiberTEK-certificatie-eenheid geretourneerd en begint het Sapphire Care Plan op de datum waarop de certificeerder wordt geretourneerd.
- Bij aankoop van het Sapphire Care Plan voor FiberTEK moet de certificeerder ook gedekt zijn door de standaard Sapphire Care Plan-optie.
Uitsluitingen
Defecten die het gevolg zijn van normale slijtage, opzettelijke schade of nalatigheid